Arkadaşlar kurumumuza Uzman Eczacı açıktan atandı, normal Eczacı maaşından herhangi bir farkı var mı acaba? Bilgisi olan arkadaşlar yazabilirse seviniriz. Cevabı Görmek için Tıklayın...