özel eğitim uygulama okulu 3 kademeden oluşuyor ve 3 kademede de ücretli öğretmen var .okulun sadece 1. kademesinde maaş hesabı var. ücretli öğretmen ödemesi yaparken 1. kademenin vergi kimlik no ıbanını yazsam sigorta sicil numaralarını her kademeninkini yazsam sigorta açısından sıkıntı olurmu
Cevabı Görmek için Tıklayın...
Cevabı Görmek için Tıklayın...