Arkadaşlar merhaba 18.10.2023 tarihi itibariyle ücretsiz izne ayrılan bir personelimiz var kişi borcunu hesaplayıp kesenek bilgi sisteminden prim iadesinde bulundum formu sisteme yükledim başka yapmam gereken herhangi bir işlem var mı? gecen aylarda yaptıgım prim iade taleplerinde ödeme fişi oluşturuldu yazıyor fakat ödendi demiyor yapmam gereke başka işlemler var mı şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
Cevabı Görmek için Tıklayın...
Cevabı Görmek için Tıklayın...