Güncel Mühendis Iken Şube Müdürü Olan

  • Konbuyu başlatan Volkan Çirkin
  • Başlangıç tarihi

Volkan Çirkin

#1
Mrb arkadaşlar,

1. derece Mühendis iken Şube Müdürü olan personele ek ödeme oranı 175 mi yoksa 190 mı ödenir , öht si de muallakta bu arada 175 veriyoruz onunda 195 olması gerekiyor diye kafamı karıştıranlar oldu. Yardımlarınızı bekliyorum

Cevabı Görmek için Tıklayın...