İyi günler iyi çalışmalar. Değerli hocalarım toplu sözleşme ikramiyesinin %2 baraj altında kalan personele kazanılmış mahkeme sonucu geçmişe dönük ödeme yapabilmek için bordroya ihtiyacım oldu. Elinde konuyla ilgili bordro olan varsa atabilirse çok memnun olacağız .Şimdiden teşekkürler.
Cevabı Görmek için Tıklayın...
Cevabı Görmek için Tıklayın...